Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 01, 2006

Dagen blev bra tillslut

Det kunde man inte tro när jag vaknade imorse. Men dagen är super :)
Pratade med läraren i psykologi och jag får mvg i slutbetyg! Åh så glad jag vart!
Blev till och med lite dans i klassrummet, haha det bjuder jag på.
Nu har jag fått viljan att fortsätta plugga så idag ska jag göra inlämning i information&layout och se till att höja mitt betyg där och sen ska jag göra klart uppgiften i religion.
Tänk om man var så här duktig året om, grym skulle man ha vart!

Tänk vad nära det är till sommarlovet. Jag brukar inte fatta det förän slutet av juni, lär jag inte göra i år heller.
Det är inte bra att jag inte har något sommarjobb. Får se till att vara duktig och spara pengar istället för att kunna åka utomlands nästa sommar. Sen vill jag ha en Ipod också, men det får nog vänta det med. Om man ändå var rik och kunde bada i pengar. Det vore någonting.

Vädret verkar bli bättre nu, det vore inte så dumt alls om det fortsätter så här. Kanske att man får sola i helgen? Jag hoppas på det i alla fall.
Nu skiner solen också! Fortsätt så här snälla så är ballerinan jätteglad.
Fast efter mvg i psykologin så är det svårt att inte vara glad. Nu hoppas jag på mvg i idrott också, det skulle vara jättebra. Då ser mitt betygspapper lite trevligare ut :) Fast jag har inga icke godkända betyg i alla fall. Mycket vg och en del g också. Så det är nog helt okej tror jag.

Ha det bra // Maria
If that's how you want it then that's how we do it

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till MVGn

8:24 em  
Blogger . said...

Imorrn ska det bli sol så då kan vi ligga o glass vi som är lediga :D

9:51 em  
Blogger . said...

*glassa

9:51 em  
Blogger Maria said...

Tack mamma! =) Jag försökte ringa men du hade lämnat jobbet och jag har slarvat bort ditt mobilnr =p

Jaharå! Men vi kan ju äta glass också, så blir det du skrev först rätt.. nästan ;)

9:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home