Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 17, 2006

Trött och röd

Nu har man varit på fältet hela dagen och är extremt trött. Trodde att jag inte hade blivit röd någonstans men där hade man fel. Framför spegeln i hallen såg jag att näsan lyste, underbart.
Min syster förlorade sin match. Vi vart lite ovänner under matchen eftersom jag skrek goda råd till henne som hon irriterade sig på. Hon borde ha lyssnat mer på mig! Äsch efter en kram efteråt så var vi bra vänner igen så det var lugnt. Men hon ville inte ha med mig imorgon av någon anledning..
Det värsta med att vara där var att jag blev så himla sugen på att spela! Jag. Vill. Ha. Handboll. Nu! Min syster sa på planen när jag kom med mina råd "spela själv då!"
Ja men tror du inte att jag ville det?! Jag skulle gärna ställt mig på planen om det inte var för att jag var för gammal.
Sen träffade jag inga av mina killkompisar, kanske spelade dem senare, kanske borde jag ha tagit reda på det tidigare. Äsch, får se om jag åker ner i övermorgon igen. Bara det inte är för tidigt.
Nu ska jag vila
Ha det bra // Maria
On broken wings I'm fallin'