Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 16, 2006

Fredag

Jag trodde att nu när även min syster har sommarlov så skulle jag inte få någon lugn och ro.
Har varit himla skönt att vara ledig en vecka och ensam hemma, jag gillar sånt. Redo för en egen lägenhet? Ja. Har jag pengar? Nej.
Så jag kan stanna ett tag till, det finns ju sånna stunder då man inte vill vara ensam också.
Fast idag är jag faktiskt ensam till min stora förvåning. Kom på att pappas sambo jobbar och att pappa och A är på Eken cup. Handbollsturnering utomhus! Jag vill också spela!! Men vårat lag ställde inte upp i år av någon dum anledning.
Idag åkte pappa och A så tidigt så då orkade jag inte följa med. Men imorgon ska jag med, det är ju så kul att bara vara där! Så mycket lag, så mycket glädje och så mycket sol.
Alltid fina killar som gillar att gå utan tröja ;) Sådant tycker ballerinan om.

Idag ska jag med Joh till stan, får se om jag hittar någonting kul. En glass i alla fall! Haha, jag är dum om jag tror att jag åker till stan och köper en glass. Det lyckas jag aldrig med. Köper alltid för mycket. Fast när jag var med Sparkling så gjorde jag inte det, men då hittade jag inte det jag sökte efter (en klänning) och blev så sur på allting så då gick vi och satte oss på café och gick runt mer istället.
Men nu måste jag fixa mig iordning så att jag inte missar tåget.
Ha det bra allesammans // Maria
Out of the blue