Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 15, 2006

Torsdag

Nu har E gått hem och man sitter här igen.
Vi kollade på två filmer igår. Först Winning London med MKA och sen How to deal med Mandy Moore så det var alltså två av ballerinans favoritfilmer tihi.
Efter det spelade vi Skipo då ballerinan självklart vann! (E vann andra gången men det räknas inte för jag var så trött då.. hehe)
Sen bytte vi om till sängkläder och låg och pratade ganska länge. Pratade om hennes förhållande med I och vi insåg också att jag aldrig har varit singel så här länge förut. Jag hittade också en ursäkt till det. Jag är hemma alldeles för mycket. Ut och träffa folk människa! Okej okej, ska försöka. Men det här med att hitta kille på fest funkar inte. Först träffade man en kille som var jättesöt, men sen efteråt så hörde han inte av sig. Ballerinan trodde att han inte var intresserad. Men det fick jag veta att han tydligen hade varit ändå, hallå om han hade halva inne kunde han väll ha gjort nånting! Men nej nej, ballerinan tröttnade och där vart det ingenting.
Ni kanske tänker att jag skulle ha gjort någonting själv men det gjorde jag också! Skrev till honom och försökte prata med han verkade ju bara irriterad av det. Nähepp, han var bara blyg men jag går inte så bra ihop med blyga killar ändå.
Sen träffade jag en annan kille, en kille jag till och med varit intresserad utav förut. Men han hade tydligen flickvän samtidigt som han pussade på mig, starkt jobbat!
Det är då sant, jag dras till totalt fel killar.
Så singel kanske inte är så dumt i alla fall.

Äsch nu lägger ja ner tankar om killar, förvirrande bara.
Ha det bra // Maria
Wonder if it is for real