Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 14, 2006

Onsdag

Vädret börjar bli sämre nu. Stackars min syster som har skolavslutning ute ikväll.
Jag vet, deras skola är sjuk, inte har man väll skolavslutning på kvällen? Smart att ha det ute då också sjuka jävlar.
Ja, jag är lite irriterad. Beror mest på att min pappa tvingade mig att gå ut och ta in tvätten när det åskade. Jag har världens jobbigaste fobi men det förstår inte han.
Fast jag lyckades förstås övertala min syster att göra det istället, hehe. Men jag är fortfarande sur, har varit på konstigt humör hela dagen. Kanske borde äta någonting..

Idag kommer E över för att sova här. Vi ska kolla på lite film och bara umgås. Har inte träffat någon kompis sedan skolavslutningen så det är väll kanske på tiden.
Har hållt mig hemma ganska mycket, mest beroende på vädret. Har bara velat ligga och sola, inget brott det. Jag hoppas att solen kommer tillbaka snart, gärna imorgon. Jag är beroende av den! En sommar utan sol är som... ballerinan utan rosa! Haha

Ha det fint allesammans // Maria
Magic summer night

1 Comments:

Blogger Maria said...

Jo det är sant :)
Och de fick bra väder tillslut så det gjorde inget.

3:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home