Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 16, 2006

Shopping

Nu kom man hem från stan och förvånande nog vart det inte bara glass. Fast glassen var jättegod! En nyttigare variant som vi köpte i gallerian. Innehåller yoghurt, gott som bara den.
Jag gick ganska länge i affärerna utan att köpa någonting, stolt som tuppen. Joh som ville köpa någonting tyckte det var jobbigare när hon inte hittade någonting som passade.
Men när vi kom till Vero moda sprack det. Där hängde den så vackert. Den rosa underbara klänningen som bara väntade på mig. Skyndade mig fram till den, 356,50 kr. Lite mer än vad jag borde betala men den var så vacker. Men så märkte jag smutsfläck på den och det var den sista. Attans. Drömmen sprack.
Fast jag hade fel som tur var. För i andra delen av affären så hängde andra rena rosa klänningar i min storlek, smutsfria. Så jag provade en och blev kär. Ballerinan hade återigen köpt någonting hehe.
Joh hittade tillslut jättefina röda shorts så det blev en lyckad dag i stan med fint väder :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Väldigt söt klänning!

5:41 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

11:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home