Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 16, 2006

Mandy Moore i Vecko revyn






Jag är sjukt avundsjuk på Vecko revyn som har fått träffa Mandy Moore! Jag vill också!
Men sen är jag jätteglad också att det finns en tre sidor lång intervju med min underbara lilla stjärna också. Hon är så ödmjuk! Mycket bättre än alla divor som finns.
Hon hade däremot fel när hon sa "Jag tror inte att någon direkt håller andan i väntan på mitt nya album" hon har så fel. Jag blir tokig av väntan! I slutet av detta år hoppas jag att den kommer, får se hur det blir.
Men nu ser jag mest fram emot American Dreamz med henne som har premiär den 25 juni!

4 Comments:

Blogger K. said...

Läste precis det och tänkte faktiskt på dig! Haha

9:05 em  
Blogger Maria said...

Tihi vad kul! :)

11:40 em  
Blogger . said...

told ya ;)

11:59 em  
Blogger Maria said...

Aaa det var bra att du gjorde tihi. Köpte tidningen direkt!

12:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home