Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 13, 2006

Telefon

De har inte ringt, varför?

Jag sitter och tittar på Grey's nu, eller just nu är det reklam. Två underbara avsnitt bjuder dem lilla mig på! Tyvärr är det säsongsavslutning också.
Det är helt sjukt hur bra den serien är. Jag är kär i allihop. Nästan.
Min syster skrattade åt mig när jag började prata med teven, jag sa "men kyss varandra!"
Man dras ganska så ordentligt in i serien, ja.
Men nu måste man vänta till i höst med att se igen. Usch vad det är synd om mig.
Längtar till dess då dem kommer tillbaka allihop. Desperate housewives, OC, OTH, Grey's Anatomy och Gilmore Girls för att bara nämna några. Jag vet, jag vet, jag är besatt. Men stolt också. För man missar verkligen något om man inte följer dem serierna!
Det är tur att alla går på femman så att de inte kan krocka med varandra, det vore en tragedi!
Okej nu ska jag sluta innan någon skjuter mig (fast jag tar fortfarande inte tillbaka det hehe)

Godnatt på er
Kramar // Maria
Get your shine on

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Älskar också Grey's! Alltid nåt som är bra med att sommaren tar slut :-)

9:03 fm  
Anonymous Anonym said...

Och du, vad spänannde med tv-programmet!! Håller tummarna! :-)

9:06 fm  
Blogger Maria said...

Ja visst är det bra :D

Mmm jag hoppas att de ringer idag annars blir jag förvirrad, för de sa att de skulle göra det.

12:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home