Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 14, 2006

In my mind

Åh vad läskigt det är. När tankarna tar över än och man bara rycker med. Okej om det gäller fina saker. Man har fått första kyssen av killen man gillat så länge och på vägen hem är man helt borta i fina rosa tankar.
Jag har till och med nästan blivit påkörd vid ett sådant tillfälle. Fast det kan vi prata om en annan gång.
Det jag tänkte berätta om är hur jag känner nu.
Men jag ångrade mig igen. Har redan fått prata om det här så det får skrivas om någon annan gång. Vissa som läser den här bloggen borde inte veta heller. Vill inte oroa.

Så ha en fin dag! // Maria
Cuz the girl that you want she was tearing us apart

4 Comments:

Blogger . said...

du ororar genom att bara säga så.

1:33 em  
Blogger Maria said...

Funderade på att ta bort hela inlägget. Men man ska inte hålla inne allt har ja hört

3:05 em  
Blogger . said...

Jag vill bli oroad maria, jag bryr mig!

9:14 em  
Blogger Maria said...

Jo jag vet att du gör det. jag förklarar när jag orkar

12:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home