Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 30, 2006

American Idol

Tittade på American Idol idag som vanligt. Himla spännande trots att jag redan vet vem som har vunnit.
Jag är mest imponerad av Katharine McPhee som är så otroligt söt och har en underbar sångröst! Hoppas att hon blir stor inom musikbranchen. För jag tror på henne, absolut!

Jag borde börja plugga mer Fika. Satt en stund och försökte lösa uppgifter. Men ååh så svårt det är! Jag lär mig förstås ingenting av att sitta här men jag blir så arg när jag inte fattar hur man ska lösa idiot uppgifterna, haha. Får se hur det går på torsdag då provet är, får hoppas på det bästa.
Imorgon har jag mycket tid för att plugga i alla fall och jag ska använda den tiden.
Två dagar.. sen är det jobbiga över. Två långa dagar men det ska gå och fixa, absolut.

Idag är det Grey's anatomy! Äntligen! Det går alldeles för sällan tycker jag allt. Snart är det säkert säsongsavslutning också precis som i alla andra serier, den enda nackdelen med sommaren.

Ha det bra allesammans // Maria
Touch my tears with your lips