Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 03, 2006

Pissråtta

Ja då har man då övningskört...
Alltså jag är jätteduktig på att byta växel, hålla min sida, svänga etc...
Men jag är så gott som sämst på att komma iväg. Alltså om bilen står still och jag ska börja köra.
Ballerinan kan inte få sina fötter att sammarbeta så att det blir lika mycket släppa koppling som gas. Av ungefär 30 startar så var två riktigt bra, åtta okej men resten... blää. Tror jag fick fyra motorstopp också.
Så pappa var tokig på mig. Min syster var söt och positiv. Hon satt i baksätet för första gången och var mer positiv än pappa.
Jag behöver självförtroende om det ska gå att få iväg bilen och det blir inte bättre när pappa säger "du lär vara kvar här nästa år också".
Men sanningen är den att det blir bättre hela tiden. Jag kommer nog ut på vägen nästa gång eller gången efter det, men självförtroende tack.

Nu ska jag och A ha en till dag när vi är tillsammans och är ute i solen. Det blåser för mycket för att ligga och sola så då får man cykla, spela fotboll eller åka inlines istället. Träning är aldrig fel.
Ha det bra allesammans // Maria
Walking on sunshine