Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 20, 2006

Åh tack!

Idag blev ballerinan glad. Satt i soffan och läste Harry Potter. Har inte alls mycket kvar av boken nu. Hur som helst.
Mamma kom in genom dörren och vi pratade om att A har fått vårkläder men det har inte jag. Samtidigt kom jag på att jag inte har visat nya klänningen och satte på mig den.
Mamma sa då att hon kan betala för den istället så kan jag använda pengarna till att köpa någonting mer eller spara. 360 kronor direkt i fickan är inte dumt!
Eftersom pappa betalar hälften får jag tacka honom också. Så tack mamma och pappa!
Sen är min syster skyldig mig 50 kronor och Joh skyldig mig en hundring (ska vi ta det på midsommar?) Så snart är man rik igen! Ja, för att vara mig alltså.

Nu ska ballerinan skriva lite mer på sin roman, det var ett tag sen nu.
Ha det bra allesammans // Maria
I'm okay now

4 Comments:

Blogger . said...

Går det bra att ta dom på midsommar? Annars skulle vi kunna mötas någonstans efter jag jobbat imorrn, grejjen är bara den att jag måste få mamma att för över pengarna :p

5:29 em  
Blogger Maria said...

Nej men vi kan ta det på midsommar, det är ingen brådska :)

5:31 em  
Blogger . said...

Sicken tur :)

7:52 em  
Blogger Robot said...

Är romanen fortfarande ett hemligt projekt eller kan du bjuda på en länk?

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home