Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 18, 2006

Midsommar

Woho! Det blir inte Dalarna till midsommar, söta Joh räddade mig. Inte för att det är så farligt tråkigt att vara i Dalarna men det var så länge sedan som jag umgicks med vänner så det vill jag göra istället. Vi ska nämligen hem till E på fest och sen ska hon sova hos mig.
Andra planer för den här veckan har jag inte. Ska hem till mamma imorgon och lär sola en del om vädret tillåter. Sen får jag väll höra av mig till lite gamla kompisar som jag inte har träffat på ett tag, det skulle inte vara så dumt. På sommaren finns det ju mycket tid till att umgås med sina vänner. Inga ursäkter som prov och liknande. Hoppas att några har tid och lust att träffas!

Nu kommer lite mer musikprat här. Aly & Aj. Jag älskar deras låtar! Absoluta favoriterna är Rush och Never far behind. Sådan musik är det som ballerinan gillar.
Försäg är min musiksmak så bred så att säga "sådan" är lite fel. Menar snarare "Bland annat sådan" Tihi.

Ha det bra allesammans // Maria
Come on let's fall in love

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Samma för mig, skulle ha åkt till skåne med familjen för att hälsa på släkt. Men nu är jag hemma med kompisar istället

8:47 em  
Blogger Maria said...

Okej vi har tur vi tihi :)

9:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home