Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 18, 2006

Söndag

Idag sov man ganska länge. Ja till tolv i alla fall och det har jag inte gjort en enda gång på lovet. Antagligen för att jag inte tillåtit mig själv att sova så länge, vid elva tiden har jag börjar tvinga mig upp från sängen. Men idag tyckte jag att jag var värdig att sova länge så det gjorde man.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Har ingen lust att sola när min näsa ser ut som den gör. Isåfall tar jag nog en tröja över ansiktet och bara solar kroppen. Men vi får se, just nu är jag fortfarande för trött för att göra någonting mer ansträngande än att blogga haha.

Snart är det midsommar. Ballerinan ska upp till Dalarna med familjen då. Undra om jag behöver ha folkdräkt då, dem är ju kända för det haha.
Vad ska du göra vid midsommar?

3 Comments:

Blogger . said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

6:33 em  
Blogger . said...

Det ska partas hos E. Jag som hade tänkt fråga dig om du ville haka på ju, fan vad jobbig du är som ska bort hela tiden!

6:34 em  
Blogger Maria said...

Vadå är de fest? Ja vill med! (ja kan avboka ;))

6:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home