Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 20, 2006

Grön banan

Min mamma vara mkt bra, bara så ni vet ;)

Förut läste jag hur mycket böcker som helst. Läste ut böcker med ca 500 sidor på 3 - 4 dagar. Ja, jag läste nästan jämt. Men sedan datorn mer eller mindre tagit över mitt liv så har det här med att läsa tagit mycket längre tid. Som nu håller jag på med Harry Potter och halvblodsprinsen. Den har jag hållit på med sedan i julas. JULAS! Det är skandal!
Fast nu är det inte långt kvar av bolken och hjälp vad spännande det är! Mina naglar försvinner när jag läser. Folk dör. Folk man vill ha kvar. Snälla låt dem inte dö! Alla ska vara glada för då är böckerna spännande, oh ja. Haha.
Men ändå, det är så hemskt. Man bara ligger och läser och fortsätter trots att man vill kasta boken i väggen, stanna där allting fortfarande är frid och fröjd. Men det går inte, nyfikenheten tar över än och man fortsätter enda fram tills det blir för mycket. Som det blev för mig nu då jag tog en paus. Vad kommer hända med Dumbledore?
Men oj, här vart det djupt pga en bok. Kanske är hon tillbaka, flickan som älskar att läsa. Vi får se.

Bananer är gott.
Ha det bra allesammans // Maria
I want you but I'm not giving in this time

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, jag läser boken innan, HP & the Order of the Phoenix - så bra!

11:48 em  
Blogger Maria said...

Aaa den är jättespännande! Så himla lång! Svenska versionen var på 1000 sidor!

1:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home