Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 18, 2006

Punk rock princess

Någon mer som gillar Something Corporate? Grymt bra musik.
Speciellt gillar jag låten Punk rock princess, riktigt bra.
Man blir glad av deras musik, spelar ingen roll vilket låt med dem, alla gör mig på gott humör, vad texterna än handlar om. Det är musiken som gör det, musiken är glad.

Jag har varit riktigt tråkig idag. Har suttit här hela långa dagen, inte gått ut i solen en enda gång. Latis dagar är sköna ibland men min familj lär slå mig. De gillar inte när jag sitter för mycket vid datorn. Men jag har klätt på mig och bäddat sängen och även ätit frukost så duktig har jag varit, lite grann i alla fall.
Min näsa är inte lika röd längre, känns skönt. Vill inte se ut som tomtens renar mitt i sommaren. När jag tänker efter så vill jag inte se ut som dem någonsin faktiskt.

Oj, jag har inte borstat tänderna idag. Ska sticka och göra det.
Ha det så bra // Maria
I can understand why you chose to hide

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha vet inte om ja e övertrött men tyckte detta va så himla kul "Min näsa är inte lika röd längre, känns skönt. Vill inte se ut som tomtens renar mitt i sommaren. När jag tänker efter så vill jag inte se ut som dem någonsin faktiskt. "
tack för din roliga blogg =)
/sparkling

9:38 em  
Blogger Maria said...

Hahaha tack gumman :P

9:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home