Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 19, 2006

Måndag

Jag vaknade tio idag! Tidigt och bra, nu hinner inte hela dagen bara rinna iväg.
Jag mådde jätteskumt igår kväll. Kunde knappt sova för att allting snurrade och det kändes som att sängen lutade så att jag låg neråt. Riktigt skumt och irriterande.
Men tillslut somnade jag i alla fall, vid tretiden kan jag gissa. Då gick jag och la mig halv två så jobbigt att bara vänta på sömn och att yrsel ska försvinna.

Idag har jag inte planerat någonting speciellt. Tänkte lägga mig på altanen när jag kommer till mamma. Något brunare vill jag vara till midsommar. Bara jag inte blir röd igen, får nog leta fram lite solskydd och vara snällare mot huden. Jag slarvar med så mycket nu för tiden.

Min syster ska ut med båt idag med några kompisar. Jag vill också!! Fy sjutton vad mysigt.
Någon som har en båt? Åh vad trevligt! Får jag åka med?

// Maria
Day and night by my side protecting me