Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 19, 2006

Jag hatar dig

Jag hatar dig. Jag är mycket medveten om hur starkt ordet hata är och jag överanvänder det aldrig. Men dig hatar jag. Du tror att du kan hålla på hur som helst. Ena stunden är du som världens största fjortis och i nästa är du plötsligt så stor och ansvarsfull. När det passar dig. För det är vad det handlar om. Dig. Dig. Dig.
Du bryr dig inte om någon annan. Nr du träffar kille så ler du falskt när han är i närheten och försöker måla upp en bild av dig själv som om du vore perfekt. Men du är verkligen inte perfekt.
Och jag har försökt så många gånger att ordna våran relation. Men jag orkar inte mer. Botten är nådd som någon töntig rappare skulle säga.
Jag är klar med dig. Kom tillbaka när din dåliga sida är borta. Men så länge den är kvar vill jag inte ha någonting med dig att göra.

Jag hatar dig.

8 Comments:

Blogger . said...

ååååh så nyfiken jag är!
men jag är snäll, jag accepterar att du vill hålla det för dig själv, gud så bra jag är.
tänk om det är jag? :O nej, haha! skulle jag ha pojkvän liksom?

8:33 em  
Blogger Maria said...

Haha tror du jag hatar dig? Är du tokig?
Nä jag berättar inte för respekt för personen. Tänk jag har respekt för personer jag inte klarar av.

8:36 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hatar er alla idiot jävlar!

1:56 fm  
Anonymous Anonym said...

trevlig :) liknande finns på min blogg... erat.blogg.se

10:51 em  
Anonymous siri said...

oj :S hoppas d ordnar sig ((: liknande har hänt mig många ggr..

6:45 em  
Anonymous Anonym said...

jag vet att det inte är jag för jag känner ingen men så mycket hat som dig !!!!!

7:01 em  
Anonymous Anonym said...

jag kommenterar sällan bloggar, men den texten var riktigt bra! så jävla sann liksom

3:05 em  
Anonymous Anonym said...

hej :) den texten passar så sjukt bra in till mig och en annan så jag lånade den ? hoppas det va okej ?+bra blogg :d

11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home