Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 20, 2006

Tisdag

Vart är solen?
Min syster kom hem jättebrun igår efter att ha varit ute hela dagen så idag tänkte jag komma ikapp men nehepp, så blev det inte. Jag får väll ringa någon, om jag orkar.
Tyvärr känner jag inte så många impulsmänniskor så de flesta brukar alltid ha planerat någonting annat när jag ringer. Men orka ringa och fråga om man kan träffas om några dagar. Det finns absolut ingen mening med det, tycker jag.
Man måste ju komma på vad man ska göra nu, om jag planerar hela mitt liv får jag bara ångest.
- Vad ska du göra i sommar?
- I sommar? Ja om två veckor ska jag träffa S. Dagen efter det så ska jag sola, om det inte finns någon sol? Nej men då solar jag i alla fall, det var ju planerat.
Nej, det blir lite för mycket Pippi över sommaren då (ni kommer väll ihåg att hon vattnade blommorna när det regnade?)
Så åter till idag. Vi får helt enkelt se vad som händer om någonting dyker upp.
Men nu, nu ska jag fortsätta lyssna på Tiger Lou.
Ha det fint // Maria
Trouble and desire

5 Comments:

Blogger Andreas said...

ja, vart fan är den???!

11:32 fm  
Blogger . said...

jag saknar den.

kidnappad?

12:28 em  
Blogger Maria said...

Verkar nästan så...
Vilka känner för äventyr att rädda solen? ;)

12:30 em  
Blogger Lisa said...

Tack, äntligen någon mer som inte har hela sommaren planerad..
Plötsligt får man för sig att ringa någon god vän för att (kanske) hitta på något, men alla är upptagna "Nee, jag jobbar. Eller nee, asså ska bort i morgon.." Det är ju faktiskt sommarLOV!

Och jag undrar oxå var solen har tagit vägen..Har vi gjort något för att reta upp den? :P

4:42 em  
Blogger Maria said...

Ja percis, där har vi någon som tänker klokt :)
Kanske många som har klagat på värmen så den tröttnade väll eller nått haha

10:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home