Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 02, 2006

Svaret

Nu är det inte långt kvar...

Jag ska till sjukhuset idag. Äntligen ska de hitta vad som är fel på mig, för det vore konstigt om de inte gör det idag.
Först blir det ultraljud så de kan titta på det lilla hjärtat. Sen ska jag göra ansträngningsEKG.
Ja jag har berättat det här tidigare.
Jag kommer inte kunna blogga igen förän i eftermiddag och då kommer jag berätta hur det ligger till.
Om jag är nervös? Helt klart! Har inbillat mig alla möjliga svar som de kan ge.
Jag har inte hunnit fylla arton, jag borde vara frisk. Så varför slår mitt hjärta fel?
Förhoppningsvis får jag svaret idag, och snälla låt det inte vara någonting allvarligt.
Om jag måste sluta träna... Ballerinan utan hästar, dans och handboll, en sådan ballerina finns inte.
Nu ska jag göra mig iordning för sjukhuset, vi hörs senare
Ha det bra // Maria
I liked to be around you