Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 29, 2006

Äckliga gubbar och bröllop

Innan ridningen gick jag som sagt med A i centrum. Vi var på H&M och kollade på bikinis.
Det var A som vi kollade åt och jag såg en som jag tyckte att var snygg.
Hon sa att det var en vanlig BH, jag kände på den och sa "Ja det känner man"
Då kom det fram en äldre man och hade händerna äckligt nära mina bröst och sa "Får jag känna?"
Jag tog ett snabbt steg bakåt och han började skratta och sa "Jag kunde inte låta bli det kom så passande" Sen gav han mig en KRAM! Jag hade lust att smälla till honom men istället gick jag och A därifrån. Det finns så skumma personer!

Efter ridningen så var mamma ordentligt stressad. Vi skulle till Haninge. Först var det menat att vi skulle komma senare men mammas pojkvän är kökschef och han skulle hjälpa till med maten på ett bröllop. En av de som skulle serverea dök aldrig upp. Så jag, A och mamma fick åka dit och hjälpa till istället. Fick panik över vad jag skulle ha på mig. Fick bli gråa byxor och vit shorta.
Efter det gick paniken över till vad vi skulle göra. Jag har ju aldrig serverat på ett bröllop förut, aldrig serverat överhuvudtaget faktiskt.
Fast det gick bra, och det var kul att vara där. Det är någonting speciellt med bröllop.
Sen fick jag jättegod mat också.
Nu är vi hemma hos mammas pojkvän och gör ingenting speciellt.
Det blir middag hos en kompis imorgon som jag nämnde tidigare och jag får åka dit.
Så det ska bli kul, ska ta tåget härifrån vid fem imorgon så hinner jag hem och byta om och sånt.
Ha det fint allesammans // Maria
I don't wanna be a stupid girl

2 Comments:

Blogger . said...

Ta det som en komplimang? ;)

10:31 em  
Blogger Maria said...

Du menar gubben? Usch aldrig

11:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home