Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 29, 2006

Ridning

Äntligen är det dags att rida. Förra helgen var det ju Agnes och innan det var det ingen ridning eftersom det var påsk.
Jag ska gå med min syster i centrum en stund innan eftersom bussarna går så dåligt. Jag måste ta två stycken och de passar inte alls överens med varandra. Så jag måste vänta tjugo minuter i centrum.
Det är alltid lika kul och se hur folk tittar på än, så jätte diskret verkligen. Okej det är vad dem tror, om det är något folk i centrum är dåligt på så är det att titta diskret.
Men men, det bryr jag mig inte om, jag bjuder på mina höga ridstrumpor och tajta ridbyxor.

Lyssnar nu på min sommarskiva, blev genast på sommarhumör trots att vädret inte alls lockar. Molnigt och trist, ganska varmt i alla fall.
Jag ska lägga in nya låtar på min mp3 som jag kan lyssna på när jag åker till stranden, dags att ladda den med sommarlåtar!

Efter stallet ska jag bara duscha och sen till mammas pojkvän, vet inte om det blir något mer bloggande varken idag eller imorgon, vi får se.
Annars... Ha en bra valborg!
Sköt om er // Maria
Har suttit här ett tag, sommarnatt blev sommardag. Jag ville aktivera min tro, jag ville höra gräset gro. För hela året har jag väntat på juni, juli augusti för vindarna är varma då