Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 30, 2006

Xbox

Nu fick man lite till tid till att sitta här innan man ska hem.
Har mest legat i sängen och spelat xbox. Jag hoppas att jag inte är så här trött ikväll för då kommer jag vara riktigt taskigt sällskap.
Antagligen kommer jag inte hinna sova hemma som jag hade hoppats på.. får sova under natten.
Skönt med lång helg i alla fall! Lång helg är bra.
På tisdag ska jag ju till sjukhuset så jag har bara tre dagar skola veckan som kommer, inte alls fel.
Snart börjar alla nationella prov, har första nu på onsdag. Dem tycker vi inte om!
Men man slipper en massa andra prov så det är inte så mycket plugg efter skolan som behöber göras vilket är skönt.
Jag och E ska leda lektion på idrotten på onsdag. Är inte särskilt pigg på det men men, a girl's gotta do what a girl's gotta do.. eller nånting sånt.
Hur som helst... återigen ha en fin valborg! Ha så kul som det går att ha.
// Maria
This is how I feel