Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 01, 2006

8 veckor

Imorgon är mitt lilla syskon i pappas sambos mage åtta veckor.
Hon visade en bild i en bok hur fostret ser ut då. 4 cm lång. Så himla liten!
Nu är det sju månader kvar till hon eller han kommer. Sju långa månader.
Alltså sju långa månader tills jag fyller arton år. Mycket väntan detta år.

Jag ser Bigbrother just ju. Känns som att det är väldigt taskig stämning där inne just nu. Fula ord och skrik används mot varandra. Fast nu firar de valborg och de verkar lite gladare i alla fall. Skulle jag vara inne i huset skulle jag försöka vara glad så mycket som möjligt. Det blir ju mycket tråkigare om man är otrevliga mot varandra, då måste tiden gå ännu långsammare.
Fast det är klart att man inte kan vara glad jämt, även om folk verkar tro att jag är det.
Ibland i skolan när jag varit på dåligt humör så har folk väntat sig att det ska finnas största anledningen till att leendet saknas. Ballerinan är väll aldrig på dåligt humör?
Hur som helst, hoppas stämningen blir bättre inne hos bigbrotherdeltagarna. Roligare att kolla då också, tycker jag.
Sköt om er allesammans // Maria
Mouth shut for to long