Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 28, 2006

Håltimme

Kul att komma till skolan och få veta att spanskan är inställd!
Jag hade kunnat ha sovmorgon till tjugo över ett! Dumma skit.
Jag, Joh och T gick och åt nyttig hamburgare i matsalen... Ja det var något nytt bröd, muslibröd som T kallade det för. Äckligt, sa Joh och gott sa ballerinan.
T hittade någonting konstigt i sin så jag tappade matlusten efter att ha ätit halva.
Efter det gick vi upp till klassrummet och plattade håret. Såå tjejiga vi är!
T har en sladdlös och har man tråkigt så har man.
Joh plattade mitt hår så nu är det jätte rakt och fint ;)
Nu ska jag snart kolla på film med S. Ha det så bra allsammans // Maria
Wind beneath my wings

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas att du har bättre koll på stavningen i din roman. Och att texten är lite mer varierad och nyanserad.

1:18 em  
Blogger Andreas said...

Varför måste folk hålla på och kritisera andra? Hur ser din egna blogg ut? Hur är det med din stavning? Varför kritiserar du utan namn, vågar du inte stå för det? Det är väl en jävla skillnad på att skriva en blogg och en roman, om du bara har negativa saker att yttra kan du lika gärna vara tyst.

Förresten, ska man börja en mening med OCH??

5:11 em  
Blogger Maria said...

Tack Flipper, gullig du är.
Jag bryr mig inte, vet att jag har bra svenska NÄR DET KRÄVS men i bloggen skriver jag fritt.

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home