Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 28, 2006

Extramaterial och skratt

Efter skolan åkte som sagt jag, Joh, E och O hem till mig för att kolla på specialeffekterna av Sagan om ringen. En skoluppgift vi fick i svenskan där vi jobbar om film just nu.
Först var det visa huset för O. Han har inte varit hemma hos mig tidigare vilket Joh och E har. Var elak mot min lilla Gnaget (ett AIK gosedjur) och försökte strypa honom. Elaka människa!
Sen åt vi lite, jag och Emma hade köpt drickyoghurt och trots att jag sa till Joh och O att ta med pengar eftersom vi antagligen inte har någon mat hemma (pappa och sambo har varit i Spanien) men det hade de så klart glömt. Äpple fick de i alla fall.
Sen gick vi upp för att börja kolla på filmerna. Alla tre hade E tagit med så det var bara att sätta igång.
Bäst enligt mig och Joh var att få se Orlando Bloom utan tröja.
O tyckte bäst om att göra egna små läten, speciell kille det där.
E tyckte bäst om allt, hon är helt fast i det där.
Vi såg inte allt, då skulle vi fortfarande sitta där framför teven. Men det var coolt att se hur de har gjort allting och allt de byggde upp. Skulle själv verkligen vilja vara med om någonting så stort!
För en halvtimme sedan åkte vi hem. E kommer hem på max femton minuter och ringde sin pojkvän, den människan är lat!
Försig tog jag bussen trots att det inte var långt till mamma, en station. Fast det var mest för att Joh tvingade mig.
På bussen träffade vi M från våran klass som fick för säg att vi gjort annat än kollat på film. Behöver jag gå in på vad? Hehe
Men nej, det blev bara film. Och en del skratt också, det hör till.
Hoppas på fler dagar som dessa för vi har kul ihop, så är det.
Nu är jag hungrig, yoggi yalla håller inte hungern borta för evigt.
Sköt om er // Maria
Shine your light over me

2 Comments:

Blogger . said...

haha jaa trevlans värre :)

2:59 em  
Blogger Maria said...

Jaharå! Vi e så grymma! Haha

7:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home