Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 30, 2006

Kubb

Nu har man varit ute och spelat kubb också. Jag blir väldigt social när jag är borta hos folk!
Jag spelade med sönerna mot mamma, A och mammas pojkvän.
Vi vann första gången. Mamma med folk ville spela igen. Jag sa att vi skulle springa ärevarv när vi vann igen.
Vi fick inte ner en enda träbit eller vad de dumma sakerna heter. Attans.
Men det var kul i alla fall.
Efter det gick vi till lekparken bredvid. De hade en stor snurrgunga. Jag har inte suttit på en sådan på väldigt länge. Det var kul men man vart yr.

När vi kom in åt vi korv med bröd. Jag har ätit väldigt mycket hela helgen någonting som förvånande mamma.
Mamma; Vad har hänt?
Ballerinan; Vadå?
Mamma; Ja du äter ju hur mycket som helst.
Ballerinan; Jo men jag vill ha större bröst.
Haha tyvärr tror jag inte att det funkar, fett sätter sig aldrig där man vill ha det.

Nu ska jag snart till tåget, eller snart och snart. Jag ska dit om två timmar eller något sånt, men i alla fall.
Ska hem först och göra mig iordning, funderar på vad jag ska ha på mig. Sen hoppas jag på att sova lite, hur kan man vara så trött?
Ha det bra allesammans // Maria
Underneath your clothes