Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 01, 2006

Olsenbox

Ibland är cdon helt sjukt billigt. Jag köpte en Mary-Kate och Ashley Olsen DVD box med tre filmer för 119 kronor! Var bara inne för att kolla men när jag såg det erbjudandet gick det bara inte att säga nej. Jag har som sagt alltid varit tokig i dem där tvillingarna men av någon anledning har jag inte sett de tre filmerna som man fick köpa i samma box.
Men om 2-4 dagar har jag! Längtar massa!
Köpte i fredags en kareoke skiva som antagligen kommer imorgon, synd att kareoke maskinen är hos mamma, men, men får väll vänta med att sjunga.

Jag och A spelade bilrally på xboxen idag. Har fått tillbaka min kärlek till spelet efter att ha varit i Haninge och spelat det en massa. Kul att umgås med lillasystern ibland också, är inte direkt varje dag.
Vi var inne på asos och tittade på klänningar till skolavslutningen också. Tyvärr hittade ingen av oss "den" klänningen så vi ska in till stan och kolla nu i veckan. Hoppas att jag hittar någon jättefin som inte är för dyr.

Nu går ballerinan ingenstans utan sin mobil. Maj månad betyder samtal från jobb som man har sökt till sommaren. Snälla välj mig! Jag är en fattig student, hjälp mig!

Nu ska man återigen leka med lillesyrran, spela Sims är det tänkt.
Ha det fint allesammans // Maria
Stranger then your sympathy