Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 30, 2006

Borta

Hur kan det kännas som att man har sovit en timme när man vaknar trots att man sov elva timmar? Jag kan ju också tala om att det inte var någon alkohol inblandad.
Min kropp är konstig ibland.
Igår kollade vi på film. Million dollar baby eller vad den heter.
Tyckte att den var seg i början, och sen hände det egentligen inte så mycket. Antar att de som boxar själva älskar den eftersom det var det enda den handlade om.
Men den var bra ändå, även om ja höll på att somna när vi såg den. Men det beror nog på att jag var så trött när vi började kolla.
Innan filmen var vi ute och spelade... boul? Vet inte hur det stavas.
Jag spelade med mammas pojkvän. Anna med hans yngsta son och mamma med hans äldsta.
Vi vann - såklart ;) Det är lite komiskt hur mamma alltid spelar sånt där men att jag ändå alltid slår henne de få gånger jag är med.
Mamma vart lite arg på mig eftersom jag aldrig pratar finska men de gånger jag gör det - som var igår- så svär jag. Haha hon får väll vara glad att jag pratar språket över huvud taget.. visst?

Idag åt jag underbar frukost. Mamma och pojkvän plockade fram allt de kunde hitta så det var varm choklad, mackor, ägg, och en massa goda pålägg. Det var länge sen sist jag åt så mycket till frukost.
Nu ska jag springa vidare, ha det fint // Maria
I could be the one