Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 08, 2006

Pappa är det några lovdagar den här veckan?

Maj månad är en bra månad och inte bara för värmen. Det är så himla mycket lovdagar!
I måndags började vi månaden med att vara lediga, tyvärr är det inga lovdagar den här veckan som pappa berättade för mig, men nästa är det ledigt på torsdag och fredagen blir ledig tack vare det. Sen är det säkert några fler dagar som går bort. Maj månad är helt enkelt underbar.
Vi har inte så mycket i skolan heller. Försig är det några ämnen som ska betygsättas men jag tror att jag ligger som jag ska i de flesta ämnena.
Har en inlämning som ska vara inne snart, en stor en i "excel för ekonomer" och den har jag inte börjat på än. Kanske man borde ta och göra.
Men psykologiprovet ska nog gå bra och likaså alla nationella vi har. Det är bara att hänga med i svängarna så är det lugnt.

Imorgon ska jag till min systers skola. De har en föreställning där de visar filmer som de i klassen har gjort och sen ska några sjunga, varav en av dem är min lillasyster. Bra träning för henne eftersom hon har stjärnskott på lördag. Det är synd att jag missar det för min idol. Så typiskt att det var tvunget att vara samma dag.
Jag måste ringa J och diskutera lördag, hur vi ska göra och när vi ska åka. Det är ganska lagom att komma dit till halv sju, vilket betyder att jag måste vakna klockan fem. Fem en lördag. Tänk vad mycket man offrar, nu bara måste man gå vidare ;)
Jag hoppas att hon kommer kunna sminka mig eftersom hon sminkar hur snyggt som helst och lite fin vill man allt vara där.

Nej nu måste jag fixa mig iordning.
Ha det fint allesammans // Maria
No I don't get to hold him tonight