Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 05, 2006

Sommaren är nära

Vaknade upp före väckarklockan, min pappa fick mig att ställa den eftersom han sa att jag annars skulle sova till 3 tiden och att jag då ändå skulle ha missat min lektion. Han har en poäng.
Men jag vaknade kvart i elva och hoppade då in i duschen. Brukar inte duscha på mornar men idag hade jag ju mycket tid så lite lyx kunde man unna sig.
Negativt är att min röst är paj, kan prata precis men inte skrika och verkligen inte sjunga.
Hur ska jag nu kunna träna till idol? Panik på hög nivå.
Jag får låta bli att sjunga helt så att rösten inte är sönder när jag ska dit. Får istället lyssna på låten så att jag har den i huvudet och inte glömmer texten där.

Idag har man bara en lektion, slutar tjugo över två och då ska man.. hem.
Om det finns sol på baksidan ska jag sitta där och bara vänta, och vänta. Såg honom inte igår men det beror nog på att jag inte alls satt mycket vid datorn under eftermiddagen, det var först på kvällen. Sen kan det väll också ha varit så att han aldrig gick förbi.
Men idag måste han, jag saknar han! Behöver mitt ögongodis nu!

Ett snabbt litet låttips. Lyssna på Aslyn, älskar hennes musik. Vackra låtar, fina texter och söt röst. De varierar från fina ballader till snabbare låtar. Lyssna!

Ha det fint allesammans // Maria
Here's to believe my heart is on your side

2 Comments:

Blogger Andreas said...

på med halsduken bara.

2:07 em  
Blogger Maria said...

Halsduken? Är människan galen? :O

3:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home