Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 05, 2006

Äta utomhus

Idag har jag två "första för året".
Först gick jag barfota, så himla mysigt att känna gräset under fötterna, det är sommar.
Fast jag råkade trampa på en sten när jag skulle leta efter kubbspelet och det var inte lika roligt.
När det var dags för mat, hamburgare med pommes, så berättade pappa och sambo att vi skulle äta ute.
Åh så jag har väntat på dem orden! Det var lite kallt när det blåste men ändå jättemysigt.
Jag hämtade en tröja och då var det inte lika kallt längre och jag kunde heller inte låta bli att snegla till baksidan och hoppas att Han skulle gå förbi. Det gjorde han inte.
Åh vad jag måste sluta tjata om det där! Okej nu ska jag inte prata mer om honom om ingenting stort händer, vänta bara en grej till. Han är jättesnygg! Okej, nu är jag klar.
Men nu tappade jag lusten och skriva.. Haha
Ha det fint allesammans // Maria
Not that kinda girl

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Ooh, jag har också gått barfota för första gången (i år) idag. Då är det sommar!

10:45 em  
Blogger Maria said...

Aaa det är det verkligen! Det är verkligen skönt att gå barfota :)

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home