Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 06, 2006

Dumma förkylningar

Vad skönt det var att basta! Satt och pratade med A en lång stund och bara njöt.
Efter det satte vi oss på altanen och spelade TP, vilket vi aldrig avslutade eftersom vi tröttnade efter tjugo minuter. Tror att vi båda två hade lite väl mycket spring i benen för sådana spel.
Istället klippte vi gräsmattan.. visst är det bra när man använder energi på rätt sätt?
Våran gräsmatta är inte direkt liten så när vi kommit till halva så tröttnade vi, då fick pappa ta över istället. Men jag och A kände oss ändå duktiga eftersom vi gjorde det utan att få betalt.
Efter det fixade A yoghurt till sig själv och jag gjorde varm oboy med grädde över, finns inget godare! Det tog vi med till mitt rum där vi tittade på en prinsessas dagbok. Jag ville se den för att Mandy Moore är med där, A för att jag övertalade henne, hehe.

Nu tänkte jag bara koppla av, kanske göra mer varm choklad för att ta den sista grädden och sen lyssna på en massa bra musik, det gör jag försig redan nu.
Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag har haft // Maria
I'm not sure where I belong