Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 07, 2006

Dumma stjärntecken

Då har man haft ännu en aktiv dag i solen. Blev att åka mer inlines med syster, vi har faktiskt klarat av att vara med varandra utan att bråka, någon som har en medalj som vill ge oss? Hade ni bara en? Ja men A sa att det var okej att jag fick den.
Sen spelade vi lite kortspel i solen också. Bluffstopp. Åh vad jag lyckades lura henne många gånger! Jag gillar spel där det är tillåtet att fuska.

Fem över ett såg jag, som sagt, New York minute. Jag älskar verkligen den filmen! Jag vill se meeeer med Olsen twins nuuuu.
Var inne på imdb och tittade men det verkar inte som om de har någon mer film tillsammans på gång. Mary-Kate håller på och spelar in en film där bland annat Sienna Miller har en av huvudrollerna fast MK verkar inte ha en särskilt stor roll i den filmen, Ashley är inte med alls.
Kan någon som har deras nummer ringa och be dem göra en film tillsammans? Snälla?

Jag satt och läste veckorevyn samtidigt som jag solade för någon timme sedan. Enligt stjärntecknet där kommer min otur i kärlek bara att fortsätta... underbart.
Man ska inte vara ensam på sommaren.

Nej nu ska jag sluta klaga, solen skiner! Kanske borde sticka ut igen.
Ha det bra allesammans // Maria
It takes no time to fall in love, but it takes you years to know what love is