Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 05, 2006

Glass

Det vart inget bollspel. Hittade inte bollarna. Vi flyttade hit i julas och det har inte varit väder för bollspel tidigare så jag tänkte att vi kunde spela kubbspel istället. Hittade inte det heller.
A frågade om jag ville följa med till mamma för hon skulle kolla om sina skor var där. Eftersom jag inte hade någonting bättre för mig och ville vara i solen så gick jag med på det. Så hon körde mig på cykeln (min har inge luft i däcken) och så åkte vi till mamma.
När hon såg att hennes skor var där så åkte vi till Rimi för att köpa lite glass.
Hon har inte sett den tredje av Olsen filmerna så under tiden vi valde glass så frågade hon om jag ville se den med henne. Den var jättebra som jag sa tidigare så jag gick med på det. Då köpte vi läsk och lantchips också, där gick pengarna som jag skulle ha sparat till "krisläge." Ja, om någon vill fika med än efter skolan, sånna kriser jag pratar om.
Nu ska jag gå och se filmen i alla fall, ha det fint allesammans // Maria
Vi är på gång, vi är laddade vi är tända

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

finns det nån chans att få läsa din roman? :)Nyfiken!

8:32 em  
Blogger Maria said...

Kul att du är nyfiken på den!
Jag vet inte riktigt, vill finslipa den lite till. Är en perfektionist. Men en dag så kanske :)

8:51 em  
Anonymous Anonym said...

Ett smakprov då? ;)

8:57 em  
Blogger Maria said...

Ja det skulle kanske gå att fixa :)
Första kapitlet kanske.
Har du en mail som jag kan skicka till?

12:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Bambibaby1995@hotmail.com
haha frågan inte varifrån adressen kommer :p

9:59 em  
Blogger Maria said...

Hehe okej jag ska låta bli ;)
Du får en del från Systrar, som den heter, i eftermiddag. Ska bara komma på vilken del jag ska skicka :P

8:30 fm  
Anonymous Anonym said...

hehe :p Hör av dig när du skickat mejlet! :)

7:54 em  
Blogger Maria said...

Jag har ångrat mig, haha.
Du kommer kunna läsa en del av min nya roman "Min andra halva" som jag kommer lägga upp här på bloggen :)

7:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home