Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 07, 2006

Blir denna dag som gårdagen?

Första jag reagerade på när jag vaknade för tio minuter sedan var solen, det är lika fint väder idag som igår! Så snart ska jag ta min frukost och äta utomhus och efter det tänkte jag ligga och sola till klockan ett. Fem över ett kommer En galen dag I New York och den vill jag se igen.
Efter det lär dagen bli ganska lik gårdagen, vara i solen mycket och umgås med A.
Om vi inte tröttnar på varandra, vilket är lätt hänt. Att vi skulle klara av att vara en hel helg med varandra är ganska otroligt.

Jag har fortfarande ont i halsen, hoppas det går över snart för jag vill hinna träna på idollåten mer. Nu sjunger jag för såna som gör att jag blir nervös. Sjunger jag för A så är det som om jag sjunger för mig själv. Men igår när jag sjöng för pappa så vart jag jättenervös, vilket är bra eftersom jag måste vänja mig vid att sjunga under nervositet. Det finns inte en chans att jag inte kommer vara nervös under idol, jag måste bara lära mig att kontrollera den.
Andra gången jag sjöng för pappa så gick det bra, men det blir ingen andra chans på idol. Jag måste fixa varje hög ton direkt. Kom igen ballerinan, fixa nervositeten!

Nu ska jag fixa min frukost och gå ut och äta.
Ha det fint allesammmans // Maria
I had a dream and I can not shake it

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Vilken låt ska du sjunga på idol?

4:01 em  
Blogger Maria said...

Underneath your clothes med Shakira :)

5:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home