Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 05, 2006

Älskar blå himmel

Efter skolan åkte jag hem. Åt min mellis utomhus, så himla mysigt!
Satt och solade en stund också men när getingarna började komma så försvann det roliga. varför ska de finnas? Varför , varför, varför?! Jag vill inte.

När A kommer hem ska jag försöka få med henne att kasta lite boll med mig. Har inte spelat handboll på länge så suget efter att kasta boll är stort. Sen känns det trist att vara inomhus när det är så fint väder. Ganska komiskt att jag går till skolan fyra timmar senare än henne och kommer ändå hem tidigare, sånt tycker vi om.
Det är lite sol på baksidan, kanske borde sitta där och vänta på att A ska komma. Eller så övertalar jag henne att kasta boll där, ja det gör jag!
Eller tycker han att jag är töntig då?
Äsch då är han ändå inget att ha, kasta boll är kul.

Ha en fin helg allesammans // Maria
Someone's watching over me