Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 12, 2006

Imorgon

Man har en chans och sen ska sanningen fram.
Är man tillräckligt bra, kan man klara sig trots nervositeten?
En minut då allting stannar. En minut då alla kameror är riktade mot mig.
Den här gången ska jag ge allt. När alla strålkastade är vända mot mig ska jag le. Jag ska visa dem. Som inte tror, att jag kan.
Det är jag mot dem och jag måste få över dem på min sida. Få dem att se det jag känner när jag är ensam i mitt rum. Då nervositeten inte finns.
Imorgon är det Idol 2006

10 Comments:

Blogger Sandra said...

you go girl!!

Visa dem allt du kan.

En undran: Du har skrivit att du inte fick sjunga inför juryn förra året, hur väljer de ut dem som får det?? Jag trodde nämligen att alla fick det

10:15 em  
Blogger . said...

Lycka till tjejen! Hoppas det går vägen! :)
Massa kramar och en lyckospark i röven ;) hihi

10:28 em  
Blogger Patryk said...

Lycka till imorgon! Eller idag hur man nu ser det =D

Har aldrig hört dig sjunga men e du hälften så bra sångerska som du e gullig o trevlig annars så kommer du äga!

Du får berätta ALLT sen när du kommit hem! =D

Och kom ihåg, ha så kul! =)

Många Lyckokramar!

12:09 fm  
Blogger Anna said...

Lycka till! Jag håller tummarna =)

8:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh, jag håller tummarna för dig & good luck!! :)

3:54 em  
Anonymous Anonym said...

varför va så nervöd?
DU HAR GÅTT VIDARE!
fy tusan va glad ja är :D
// ANNA

5:03 em  
Blogger . said...

I'm so daaarn proud of you :D:D

5:46 em  
Blogger Maria said...

SandieSandra; Jag gick vidare! =D Kommer skriva mer om det imorgon eftersom jag är alldeles för trött idag, det där tog 11 timmar och har inte sovit mycket igår!
De väljer dem sämsta och dem bästa till juryn, bara för att dem inte orkar lyssna på alla.
Först kan man komma till fem olika ställen där de skickar än vidare till juryn.

Theoneandonly-nico; Tack så mkt!

10:44 em  
Blogger Maria said...

fröken fräken; tack så mkt flickan! Verkar som om sparken funkade ;D

Patryk; Vad gullig du är!
Ska berätta för dig eller om du läser inlägget jag skriver imorgon, men som jag redan har förklarat så har jag gått vidare så nu väntar den läskiga juryn! Haha

Anna & Ann@ tack så mkt =D

10:46 em  
Blogger Maria said...

Anna du är så gullig!! Världens underbaraste lillasyster =D

Johanna; Aww fy sjutton vad du e söt!

10:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home