Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 12, 2006

Datorn fungerar!

När folk började ränna in i klassrummet så märkte vi att det var flera som hade problem med att få sin dator att fungera. Så Mi stängde av strömmen och satte på och efter det började dem fungera, även min! Så här sitter man på sin egen plats igen, woho!
Efter det här inlägget ska jag sätta igång med exceluppgiften så att man får den gjord.

E ringde mig och var fortfarande hemma, hon hoppade visst sin språklektion. Verkar som att mina vänner har börjat bli riktigt slarviga med lektioner, det är bara jag som är ordentlig, och så ska det fortsätta!
Det betyder att jobba med historiaarbetet, göra vg uppgiften i O&L och exceluppgiften.
Mycket att göra innan sommarlovet börjar, då planerar jag att bara slappa och ha det skönt!
Verkar ju inte som att jag får något jobb heller..
Ha det fint allesammans // Maria
Pretty baby don't leave me I've been saving smiles from you

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har ej varit här på länge, hunnit läsa allt du skrivit nu.
Alltid roligt läsa din blogg!!

Funderar faktiskt på att skaffa mig en blogg, som ska nog handla om
banners, film, skådisar, body shop & lite allmänt..

Får se hihi..

Joo, Miaballerina, det ligger tre avatar på ett hund-forum så spring & kolla där ;)

3:57 em  
Blogger Maria said...

Vad kul att du tycker de =)

Ja vad kul då får du ge adressen sen!

Åh då ska jag springa iväg o kika!

10:51 em  
Anonymous Anonym said...

Åh ja, det tycker jag. Jättekul att läsa din blogg! =)

Absolut! Skall ge dig adressen, tror jag ska fixa blogg nästa vecka (min kompis ska hjälpa mig).

Ja, spring dit! *fast det har du nog redan gjort hihi*
Vad tycks? =)

11:08 fm  
Blogger Maria said...

ååh så skoj!

Hehe aa men hade för bråttom för att lämna en kommentar =P
Men fin fint!!

7:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home