Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 10, 2006

Min andra halva

Jag har lagt min roman systrar på is ett tag eftersom jag har hamnat mitt i en idétorka. Har hört att det är bra att lägga dem till sidan då så kan man fortsätta senare.
Eftersom att skriva är min drog så kändes det lite trisst att inte ha nån berättelse att skriva på. Det var då jag kom på Min andra halva. Den är väldigt olik systrar, vilket gör den kul att skriva. Har suttit hela eftermiddagen och funderat på hur huvudkaraktärerna ska vara och vilka som ska vara deras föräldrar och vänner.
Jag har tänkt lägga ut en del av berättelsen när jag kommit en bit i den här. Ni får då säga exakt vad ni tycker, kritik är bra, så länge det håller sig till ämnet och inte blir personligt. Ni kanske förstår hur jag menar.
Nu ska jag fortsätta att skriva lite till innan jag måste plugga spanska.
Ha det bra allesammans // Maria
I was crying when I met you, now I'm trying to forget you

2 Comments:

Blogger . said...

Hah, vi tog visst utdrag ur samma låt. Underbar, visst är den? :D

8:59 em  
Blogger Maria said...

Ja jättebra! :D

9:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home