Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 11, 2006

Om ändå..

Jag har en längtan efter att få hålla om dig.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, inte en minut utan att jag känner mig ensam.
Det är dig jag vill ha vid min sida, dig jag vill träffa och dig jag vill krama.
Om en dag kommer då jag får känna dina läppar mot mina så ska jag minnas dagen för alltid. Varje liten detalj av rörelse, varje andetag och varje känsla som vaknar inom mig ska jag behålla i mitt hjärta.
För någonting sådant är världefullt för mig.
Men vem vet om det någonsin kommer hända. Det är inte lätt att berätta en sådan sak, det är lättare att bara längta.
För så länge jag längtar kan jag inte bli sårad.

4 Comments:

Blogger . said...

Ojj, vad fint du skriver flickan! Massor..
Blev alldeles rörd nästan!
Massor av creds till dig som kan det där med att skriva såna fina saker! Många kramar från lilla Fröken Fräken

9:15 em  
Blogger Maria said...

Åh tack nu blev jag glad! =D
Det är lättare när det kommer direkt från, då springer fingrarna över tangenterna, tihi

10:04 em  
Blogger . said...

Du vinner inget om du inte vågar chansa.
Jag måste bakna in det i mitt huvud också, det är så lätt att ge andra råd! Mycket svårare att följa dem själv.

10:31 em  
Blogger Maria said...

Det är sant.
Men vi får ju hoppas att det blir någonting av det denna helg, visst? =)

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home