Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 10, 2006

Personer man känner

När jag började blogga i februari i år så var det inte många jag kände "IRL" som läste min blogg.
Då kunde jag skriva om exakt allt och berätta om allt jag kände.
Nu skriver jag fortfarande om det mesta men har börjat få tänka mer. Det är inte bara vänner och släkt som läser längre, utan även två av mina lärare!
Så nu får jag tänka på vad jag skriver, och det är därför ett inlägg bara mystiskt försvann ;)

På rasten mellan idrotten och i&l satt jag nämligen ute och solade med E samtidigt som vi åt glass. Då kom två lärare som jag har och gjorde oss sällskap. Vi kom in på det här med bloggar och de vart plötsligt väldigt intresserade över min blogg. Jag vägrade ge min adress men E sa så glatt "det är bara och söka på google och skriva -blogg maria finek-, att jag gav henne en dödande blick hjälpte inte att få henne tyst. Så mina lärare skyndande sig glatt upp till sina datorer, jaharå de har också varsin.
Själv skyndade jag mig upp till den här datorn för att radera det inlägget jag inte ville att de skulle läsa. Jag tror jag hann, men är inte säker. Läskigt.
Lärare borde inte få läsa! Ser ni det här C och G, lämna min blogg ifred! ;) Haha
Nu ska jag sätta igång med svenska arbetet så att jag får gå hem.
Satte också på The river på mobilen och irriterar några i klassen. De får döda mig först inann de lyckas stänga av mobilen. Moahhaha jag älskar er också!

Ha det bra allesammans // Maria
He came without a warning