Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 11, 2006

Bra väder igen

Så trevligt, fick frågan på msn varför jag inte är ute i det fina vädret. Qué tänkte jag, det är väll inte fint väder? Men se, där är solen! Så fin och rund och klar. Men framför allt varm.
Så det blir ut med spanska böckerna snart när jag skrivit klart det hära.
Åh den här låten är sjukt bra!
Aerosmith ft. christina milian - Cryin
Jag älskar när det är duetter mellan tjej och kille, någonting magiskt med sådant. Så den låten kommer spelas om många gånger.

Förresten, någon som känner för att köpa den här till mig? Den kostar bara 7890 kronor, nästan gratis!
Ja alltså om man just vunnit en miljon på lotto eller gift sig med killen vars pappa älskar än och älskar att ge än en massa pengar.

Nu borde jag antagligen börja med spanskan... ska bara läsa lite bloggar som ni hittar till höger!
Ha det bra // Maria
Give me the strength to carry on

4 Comments:

Blogger . said...

och vem skickade inte då denna underbara låt till dig? Jo jag såklart. Min music smak är über bbbra!

4:30 em  
Blogger Maria said...

Haha jo din och min rockar ;)

4:44 em  
Blogger Andreas said...

Köp den utan objektiv på prcerunner ist. 6495:-

De objektiven som följer med, gör inte så att kameran kommer till sin rätta, bättre att lägga till en slant och köpa ett bättre på en gång... ;)

Annars är det en mycket trevlig bekantskap.

5:15 em  
Blogger Maria said...

Jo kanske, men jag har inte råd med det ena eller det andra.
Kanske om några år, vi får se.

6:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home