Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 11, 2006

Kallare

Nu är det kallt igen. Okej inte överdrivet kallt men jag blev tvungen att ta min vårjacka.
Min mobil skrämde mig imorse. Den stängdes bara av när jag satte på den och första tanken var att det var någonting fel på den. Det var lågt batteri.
Jag skyller på att jag inte tänker klart på mornar. Trots att det är på mornar jag brukar tänka klarast, men den detaljen struntar vi i.

Jag mötte en gammal kompis pappa på busshållsplatsen. Han tyckte att det såg ut som om jag sov på plats. Inte så konstigt kanske eftersom jag hade musiken i öronen och var i en helt annan värld. The Veronicas värld. Jag älskar deras musik! Kan de inte släppa en ny skiva snart?

Jag funderar på att spara pengar till en Ipod. Min mp3 har börjat bråka plus att jag bara kan ha 60 låtar på den, jag lyssnar på klart fler än det. Får ofta byta låtar men nu har den slutat vilja byta så jag får lyssna på samma låtar hela tiden.
Vill väldigt gärna ha en Ipod men hur ska jag ha råd med en? Mamma om du läser detta, vill du betala den? Okej dum fråga. Men du får gärna köpa den så betalar jag lite i månaden ;) Det blir bra visst?

Nu ska jag säga några kloka ord i religionen. Eller kanske inte alls.
Hur som helst, ha det fint // Maria
Always look on the bright side of life

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha bra där med mobilen Maria ;) Det är typ du i ett nötskal tihi! Lycka till på spanskan imorgon :)

4:35 em  
Blogger Maria said...

Haha så du läser min blogg?
Tack så mkt! Fast de lär inte gå någo vidare..

4:45 em  
Anonymous Anonym said...

Hur mycket behöver du spara för att få råd med en Ipod?

10:36 fm  
Blogger Maria said...

Jag märkte att jag faktiskt har 800 kronor på kontot så jag är inte så långt därifrån! =D

11:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home