Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 12, 2006

17 minuter senare provet avklarat

Det där provet var ett skämt. Jag kommer till salen och vad får man av läraren?
Två papper! Provet är på två papper! När vi hade R så kunde proven vara fyra till sex sidor så det kändes väldigt ynkligt.
Sen frågorna var från dem tidigare kapitlena. Vi skulle ha prov på kap 13 - 15!
Så jag fick lita på minnet när jag gjorde det där, och en del satt kvar.
Men det var mycket som jag visste att jag har kunnat förut. Men inte hade jag en chans att komma ihåg det nu.
Så återigen, snälla R kom tillbaka! Jag kommer snart ligga på IG tack vare den där... så kallade spanskaläraren. Det borde jag då inte, tycker jag inte själv i alla fall.

Eftersom varken T eller Joh kom på lektionen så är jag nu ganska ensam. De andra i klassen är på sina språkval så jag sitter här själv, tur att man har dator i alla fall haha.
Tycker inte om att sitta i matsalen ensam så jag ringde Joh och pratade med henne.
Jag berättade då lite om vad provet handlade om och att hon som är mycket bättre än mig skulle ha fixat det där provet.

Nu ska jag läsa lite bloggar och hoppas på att tiden rusar iväg så det kommer lite folk hit.
Ha det bra // Maria
Cuz it's true, that's what I like about you