Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 04, 2006

Holiday in the sun

Det var jättevarm när jag gick hem från skolan. Nitton underbara grader! Solen skiner och ballerinan är på jättebra humör.
Hämtade ett glas juice när jag kom hem och satte mig i solen.
Vi hade speaking i engelska nationella idag. Jag fick VG! Det borde firas!
Fast jag vet inte med vad, ett gott humör får räcka.
När en spindel kröp farligt nära mina fötter så tröttnade jag på att sitta i solen.
Satte på "Holiday in the sun" den sista av de tre filmerna med Olsen twins som jag köpte. Namnet passade till den här dagen.
Filmen var jättebra! Man hade ett litet leende på läpparna igenom hela filmen. Gillade försig inte slutet eftersom jag inte gillar när man avbryter filmen och låtsas att man håller på och spelar in filmen. Förstår ni hur jag menar? Det ska ju vara ett riktigt slut!
Men det gör ingenting, den var jättebra i alla fall. På söndag går "New York minute" på canal + film så då ska jag se den. Har försig redan sett den men det var ett tag sen nu.
Det är sol på baksidan! Jag kanske borde gå dit och sätta mig och vänta på honom.. så kanske han ser mig. Vi får se om jag vågar.
Ha det fint allesammans // Maria
Hold your head up high your never wrong

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart du ska, vågat är hälften vunnit som man brukar säga. Iväg med dig

6:28 em  
Blogger Maria said...

Ja du kanske har rätt, får väll lita på dig när du har ett så vackert namn ;)

6:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home