Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 04, 2006

Lång sovmorgon

Jag har ingen spanska imorgon så jag börjar tjugo över ett. Tjugo över ett.
Det betyder att jag kan gå upp vid halv tolv, helt sjukt underbart!
Så idag behöver jag inte skynda mig till sängen. Har hunnit göra lite Olsen banners och håller nu på med en på Skye Sweetnam, gillar hennes musik.
Lyssnar på lite gammal musik också. Svenska gruppen Play var med i Holiday in the sun och jag gillade dem för några år sedan. Var tvungen att lyssna på några låtar igen, gammal musik är bra musik.

Till helgen har man inga speciella planer. Har ridningen som vanligt, sen vet jag inte vad jag ska göra. Stor risk att A drar med mig till stan, men då kan jag i alla fall kolla på klänningar och kjolar för det är jag sugen på.
Jag hoppas det fina vädret håller sig så att vi kan äta ute i morgon eller på lördag, det skulle vara mysigt. Av någon anledning smakar maten alltid godare utomhus. Bara det inte är några getingar i närheten, jag har extrem fobi för de små flygande monstren! Har börjar gråta när jag kommit nära dem och känt mig instängd, töntigt men sant.

Nu ska jag göra klart mina banners och sen sova, ha det fint allesammans // Maria
That's what girls do

4 Comments:

Blogger Andreas said...

vad skönt med sovmorgon. det har jag oxå. jag börjar inte alls imorn :)

11:46 em  
Blogger Maria said...

Haha sluta försöka förstöra mitt goda humör för att jag har lång sovmorgon! :P

11:52 em  
Blogger Andreas said...

det var inte min mening...

12:13 fm  
Blogger Maria said...

Ingen fara jag är lika glad ändå haha.
Vad skönt att vara ledig!

12:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home