Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 03, 2006

Nu såg jag han!

Nu gick han förbi! Han gick med grillgrejer.
Det är ganska kört för mig va? Han måste ha flickvän...
Det är bara så, jag är dömd till att leva ensam.
(Låter antagligen jättepatetisk eftersom jag är 17 år gammal...)
Men åh! Varför, varför, varför har jag alltid denna otur?
Måste han gå utanför mitt fönster hela tiden? Jag vill ju bara springa ut och kasta mig runt halsen på honom. Killen som jag inte känner. Killen med utseendet.
Jag som trodde att jag inte var ytlig.
Kanske om jag börjar sola på baksidan... där det bara är skugga... Eller hälsar på katterna! Det är alltid katter på baksidan.
Han hade flickvän ballerinan, glöm inte det. För visst har han?

6 Comments:

Blogger . said...

Men herrejesus. Om det går en timme mellan hans vandring fram och tillbaka kan dom ju ändå inte ha nåt kul förhållande :P Kanske bara en KK? ;)

9:30 em  
Blogger Maria said...

Kan det inte bara vara en kompis? Snälla? Haha

10:06 em  
Blogger MulligtMode said...

Han kanske går förbi av en anledning? ;)

10:56 em  
Blogger Maria said...

Man kan alltid hoppas, men han tittar aldrig, borde han inte titta lite då?

7:28 fm  
Blogger MulligtMode said...

jo, om han inte är extremt blyg.. min kusin träffade sin kille genom att till slut sätta en lapp på fönster och fråga om de skulle träffas.. han hade gått förbi länge då. De bor ihop och har barn nu! så man vet aldrig :)

2:12 em  
Blogger Maria said...

Oj tänk om man hade sån tur!
Jag längtar tills pappa fixar fram stolar på baksidan av huset där han gårförbi. Då kan man sitta där och spana, hehe

9:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home