Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 14, 2006

Vad fort det går

Jag har aldrig koll på dagarna på lov. Så frågade jag en kompis vad det var för dag och hon svarade fredag! Hjälp, snart börjar skolan igen! Tur att vi är lediga på måndag i alla fall.
Jag vaknade av att pappa spelade hög musik utanför dörren, ingen respekt alls!
Skulle jag ha gjort så skulle jag ha åkt ut ur huset med huvudet före!
Jag har ätit frukost precis, valde att göra det direkt så att jag inte skulle skjuta upp det igen.
Jag är verkligen sämst på att äta på lov.

Jag brukar tycka att Tom Cruise verkar ha mer än en skruv lös. Många av hans tidigare uttalande har fått mig att verkligen undra vad Katie ser hos honom! Att det inte kan vara mer än ett utseende. Men här märks det hur kär han är och att han längtar efter barnet.
Hoppas han blir en bra pappa till det nya barnet nu och ger, som han har lovat, bebisen ett underbart liv.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo det är nästan läskigt :S

12:47 em  
Blogger Maria said...

Vilket av det? Haha

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

Att lovet e nästan slut ^^

1:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home