Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 12, 2006

Omplanering

Kom precis på att jag inte har någonting planerat för påsklovet längre.
Jo, jag ska ju till min farmor på påskmiddag, det är väll alltid någonting? Vilket lov...
Försig blir det kanske bio med Johanna, Maria hoppas!

Det är jobbigt när alla ens planer bara går i stöpet. Speciellt när det handlar om att förlora en vän. Okej, någon man trodde att var ens vän.
Men jag måste sluta tänka på det där nu, jag måste gå vidare! Tiden läker alla sår, visst?
Tyvärr kan minsta lilla minne också riva upp varje sår men det ska vi inte gå in på.

OC var bra idag! Kul med Marissa tillbaka på skolan igen, det ska vara hon och Ryan. Alltid.
Summer och Seth är så söta tillsammans, så där vill jag vara när jag blir kär! En Seth till mig tack!

Usch vad stökigt det är här, ni vill inte se mitt skrivbord och det vill nog inte pappas sambo heller. Äsch det fixar jag i natt. Och så måste jag hoppa in i duschen.. det blir en lång natt igen.

Sköt om er // Maria
Why can't I breathe whenever I think about you?

3 Comments:

Blogger . said...

Mitt rum är också en katastrof. Har en gång till sängen och datorn, resten av golvet är täckt av kläder ^^

11:24 em  
Blogger Maria said...

Haha men det är så mycket lättare att hitta då! =P

11:28 em  
Blogger Maria said...

Haha så jag behöver inte städa? Försök att förklara de för pappas sambo ;) Lyckas du så får du en guldstjärna!

12:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home